torsdag 25 augusti 2011

Olivia och JAx-on kullen blir en smyckes kull...

Får se nu vad de blir för några vackra smycken, som tittar ut.. Finns ju ett helt hav av vackert att sätta på sig, är det någon som har något förslag på vad slags smyckes märke de ska heta, är varm välkommna att höra av sig. Alla förslag mottages tacksamt.. Jag har inga speciella bokstäver det måste börja på utan feel free to think!!! Jag har några ideér själv, men det finns säkert ett helt hav av fina namn jag inte kommit på...

2 kommentarer:

  1. Uj, jag som trodde kanske det skulle bli tennis-
    tema, hahaha! Billy-Jean är väl gulligt? Yes, vet att det var länge sedan men sååå gammal är jag!
    Flexibel som jag är skall jag sätta mig ner och lägga pannan i ännu djupare veck o fundera.
    Vill också tacka för all hjälp med Carlito Winston!
    Han kommer sakna Dig idag. Klem!

    SvaraRadera
  2. Petra och Näckrosorna26 augusti 2011 kl. 18:21

    Ska bli så skoj att ha honom med på Torsdag på promenad!!

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna