måndag 15 augusti 2011

Har varit ute och joggat, ska ju komma i form nu inför marathon nästa år, ett mål ska man ha och hundarna älskar att springa..
I dag trimmar jag Jax-on inför Norrköpingsutställningen nästa helg och då ska vi bo och hälsa på vännerna Bodil och så får vi träffa Marie, som har Aina och Hugo..

Näckrosdammens Anais-Anais och Westerner Racecard
Izor

Jag fick så söta bilder på Näckrosdammens Hugo-Boss valpar en black and tan och en blueroan and tan och en Aina valp som är lurvboll och orangeroan. Tack för fina bilder, är så skoj tycker jag att se vad det blir av dem även i senare led.. I ridhuset i Tyringe finns två till Hugo avkommor, en svart och en blueroan and tan, som jag ska hälsa på en dag.. Då återkommer jag med bilder på dem..

Näckrosdammens Hugo-Boss och Fancy Paws Let Me Dazzle  avkommorna Doris och Minimy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Petra och Näckrosorna