fredag 26 augusti 2011

Namn förslag hittils:

Jag vill tacka så mycket för alla fina ädelstens namn, de kan jag få användning för senare;-), men jag är på jakt efter fina smyckes kollektions namn..Jag tar tacksamt i mot flera...

Andras:
  1. allians
  2. diamant
  3. juvel
  4. pärla
  5. solitär
  6. Safir
  7. Opal
  8. Jaspis
  9.  Jade
  10. Agat
  11. Zirkon
  12. Turmalin
  13. Rubin
Mina:
  1. Swarovski
  2. Bismark
  3. Collier
  4. Pilgrim
  5. Pandora
  6. Björg
  7. Plezuro
  8. Snö
  9. Nytillkommna i dag
  10. Lapponia
  11. Truly me
  12. Lorukuru
  13. Cartier
  14. Treasurer
  15. Loving jewels
  16. Ruby
  17. Rozabela
  18. mabelle.
  19. Jewels from the lily pond
  20. Jewels of water lilies

2 kommentarer:

  1. Förslag:
    Näckrosdammens Treasures
    N. Loving jewels.
    Ruby kullen
    Rozabela kullen
    Kull mabelle.

    SvaraRadera
  2. Bulldozern Winston tycker också det skall bli sååå kul på torsdag!! Extra skoj att kompisen Jäger hänger med. Det behövs någon som plockar ner vår
    käre gangstergutt på jorden.......!
    Återstår bara att se vad övriga två- o fyrbenta säger, hehehe. Får ju ofta frågan vilken ras det är och då svarar vi numera att Snyggve är en tvätttäkta BULLDOZER!!

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna