tisdag 26 juli 2011

Nu är vi redo inför Höstens rusk..

Jag tycker igentligen inte de ser kloka ut i munderingen, men det är praktiskt och bra, för att slippa få hela sängen blöt, ja allt blött, så har jag fått inse att overaller inte är helt fel, de förhindrar ju pinnarna att fastna oxå. Så nu har alla tre varsin fin och prisvärd overall från Häromi, lagom pris och bra passform:-)  JAG HOPPAS NU ATT JAG INTE GLÖMMER DEM VARJE GÅNG JAG SKA UT!!!

äVEN LITE ANNAT SMÅTT OCH GOTT KOM I PAKETEN..

NÄE fortsatt sommar läänge hoppas jag!!!

Tjing

1 kommentar:

  1. Precis som Du säger, dressarna är säkert praktiska och det betyder mycket. Men de är onekligen gulliga också i dem.Finns det även för
    blivandse mammor?!
    Tur är väl att Winston inte är fullt så hårfager som Dina sötnosar. Kan tänka mig att det är svårt att finna storlek XXXXXXL! Klem!

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna