fredag 29 juli 2011

En släkting till Lady...

Jag fick ett mail från Lotta som har haft en släkting till Lady 4 ledet bakåt som heter Westerner Fantasy Flower kallades för VITSEN och är hunden som ligger ner framför de andra fina cockerkillarna. Hon är svart/Vit och tan och ser så fin ut.Tycker faktiskt att Sophia, Ladys dotter är lite lik sin söta avlägsna släkting:-)

Jag blev så glad när jag fick mailet, hon hade även bott i min lilla by fast för länge sedan..

SEN har jag fått....
Har även fått fina bilder på en dotter till Näckrosdammens Hugo-Boss första valpkull Sandy heter hon... Snart blir Lady farmorsmor till hennes små och Hugo blir farfar.. Spännande...Tack för fina bilder Marie.. kommer även lägga en bild i släktbild på pixboxen.. så roligt att kunna följa upp än så länge..

1 kommentar:

  1. Ang. Ladys vikt. Detta utan att Lady har träffat godisautomaten på ett tag! Så jag är oskyldig (denna gången!). Men det är svårt att motstå rara Lady med sin milda blick.
    Mumsigt med kantarellerna men jag misstänker att det finns andra saker i skogen som uppskattas mer av Dina sötnosar! Ha en riktigt härlig helg med alla! Klem!

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna