fredag 22 juli 2011

HAR INTE MED HUNDERIET ATT GÖRA, MEN JAG VILL SKRIVA DET ÄNDÅ!!

JAG TACKAR GUDARNA FÖR ATT MIN DOTTER INTE VAR MED I EXPLOTIONEN I OSLO, DEN VAR BARA EN LITEN BIT I FRÅN DÅ HON BOR MITT INNE I OSLO..

HON HÖLL PÅ MED SITT HÅR OCH HADE FÖNSTER RUTAN ÖPPEN OCH HON SKREK, SÅ RÄDD HON BLEV.RUTORNA SKALLRADE OCH DÖRRARNA LIKASÅ!!!

DE HAR STÄNGT PÅ HENNES JOBB I DAG PÅ HM pga DET SOM HÄNT, DE BEFARAR YTTERLIGARE EXPLOTIONER... SÅ HON FICK STANNA HEMMA, VILKET JAG ÄR GLAD FÖR..

TACK TACK TACK FÖR ATT HON INTE ÄR SKADAD, EN KOMPISEN SÅG HELA DET HEMSKA SOM HÄNDE!!!

1 kommentar:

  1. Så skööönt att höra! Tänkte direkt på henne när jag hörde de fasansfulla nyheterna.
    Tänker också på de stackars människorna som inte hade samma tur. Samma med vår gutt Winston, han känner med sina landsmän/vovvar.

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna