tisdag 24 maj 2011

Kurser och Mh-test nu till helgen..

Jag ser så himla mycket fram i mot Sophias Agillity kurs tilsammans med Veronika och Picasso, som startar i dagarna, Olivias Apporterings kurs tillsammans med Jenna och Jäger, som oxå börjar i dagarna och Jax-on, Sophia och Olivias Mh-test till helgen.

Sen ska jag få fint besök av gooda vänner, som ska inspektera mina valpar och säga hur fina jag redan vet att de är. Riktiga guldklimpar är det..

På Torsdag blir det fin fotografering uppe i djuraffären, ska oxå bli väldans intressant.. Lyckas vi få till det med alla vovvarna på samma bild,det är min förhoppning, annars blir jag glad om jag får ett fint kort på Clara..

Jag ska strukturera mig lite mer och komma igång med viltspåren igen, så vi kommer någonstans med det oxå och så blir de små hjärnorna trötta på voffsingarna..

1 kommentar:

  1. Fanny på North Bend25 maj 2011 kl. 06:52

    Kärlekskullen är så lyckad och underbar!
    Gullungarna är glada, nyfikna och sociala. Kommer säkert bli som mamma Chanel o mormor Lady.
    Med sådana gener kan det ju inte bli fel.
    Tiden går så fort och snart är de flygfärdiga och vi önskar dem lycka till i deras nya och kärleksfulla hem.
    Lillgutten har avslutning på valpkursen idag och det känns lite trist för vi har varit en så trevlig liten grupp. Ha det gott!

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna