måndag 30 maj 2011

Apporteringskurs...Mh gånger 3

I går var det både Apporteringskurs och Mh-test på schemat och det var full rulle. Bodil och Marie lånade hus och hem för att trimma lilla Whoppie som kom för trimmning. Jag flängde i väg med LAdy på kursen på förmiddagen med Jenna och Jäger.
Både jag och Lady tyckte den var himla rolig. Nu måste jag bestämma, ska Lady fortsätta, hon var igentligen bara stand in för Olivia, jag får se tills på Söndag,,

Sen kom jag hem och kunde umgås en liten stund med Bodil och Marie, Whoppie familjen kom och vi var många i trädgården. Sen kom käre Mor och jag susade vidare mot Bjuv med Sophia och Olivia. Sophia började och hennes Mh-test var nästan identiskt med Mamma Ladys, så himla skoj att kunna känna igen hennes sätt att reagera på. Kan säga att jag blev positivt överaskad, skoj!!

Sen var det Olivias tur, kunde se och förstå även hennes sätt, som är helt olikt Sophias, inte så konstig då de är ur helt olika linjer.

Jax-on gick med sin matte Susanne och det var riktigt skoj att kunna gå och titta och fota. Han var en liten spjuver, ännu ett olika sätt attt ta hand om situationer.

Alla kunde avreagera sig bra och var trevlig hundar,JA DET VISSTE VI JU REDAN.

Tack Susanne och Mange för skjutsen hem sen..

Tjejerna var helt slut och sov resten av kvällen.

Nu hade jag ju min nya kamera, så jag får se när bilderna kommer in, men de kommer en dag;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Petra och Näckrosorna