söndag 15 maj 2011

Cesar Milan...

Globen på kvällen
 Från min plats bland alla människor i publiken..
 Hur många människor som helst..en fantastisk upplevelse..
 Söta valpisar..

De söta små valparna Geisha och Sally
I Torsdags tog jag tåget upp till Norrköping för att jag och Bodil skulle vidare upp till Stockholm för att se och lyssna på cesar Milan, man kan säga att det var min födelsedagspresent till mig själv!! Och vilken sådan, vi hade två jätte trevliga dagar och Cesar var så klart höjdpunkten, detta får man bara vara med om en gång!! helt oförglömligt!!

1 kommentar:

  1. Fanny på North Bend16 maj 2011 kl. 06:51

    GRATTIS i efterskott!!! Firar Dig gör vi som sagt lite längre fram. Så roligt att kvällen med Cesar blev lyckad: Som Du säger, ett härligt minne för livet.
    Chanels små är riktiga hjärtekrossare, sååå fina!
    Gårdagen var så bra.Lille Winnie visade sig ha riktig spårnäsa! Där fick jag som var så pessi-
    mistisk! Dessutom är plakatet till balkongen nästan färdigt.Aldrig trodde jag att jag var så kreativ o skicklig med penseln, haha, SKOJ!!

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna