lördag 12 februari 2011

Jag var ute med Chanel, Mimmi och Lady i härligt solsken och vit snö...


Tåget var inställt, så vi började resan upp med att kånka rundor på en ersättningsbuss, men det gick jätte bra. När chafören skulle ha middags stop, tog jag och Lady oss en bensträckare och hon fick springa av sig lite och göra det hon behövde. Sen var det en trevlig tjej som passade henne undertidensom jag gick in och handlade något att äta till mig själv, Lady fick såklart smaka lite hon oxå. Vi åkte från ett torrt och ganska vårlikt Skåne, till snökaos och plogmaskiner vägen upp från Småland och uppåt!!

Är just nu uppe i Norrköping hos Bodil och Sandra=Liljeblommans kennel. Jag är ju här för att hämta hem Chanel, som blivit parad med Elvis.. Vi passade på att stanna här några dagar och ha det skönt, jag och Lady.
Chanel blev ju överlycklig över att träffa LaMamma Lady, men annars är hon helt nöjd med livet i Norrköping, hon har flytit in jätte lätt i deras flock, hon är ju lätt att ha att göra med så jag trodde inget annat än att det skulle funka bra.



I morgon åker vi hem igen, men först ska jag vara med på cockerklubben östergötlands möte i morgon, ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Petra och Näckrosorna