måndag 21 februari 2011

Jag och Olivia är på det igen, har börjat på kurs...

Och denna gågnen ska vi komma på vad som synkar oss, så att vi kommer frammåt, det blir bara Olivia och jag på kurs hela vårteminen, skoj...

Men samtidigt krävande och jobbigt, för nu måste jag börja vakna upp, var så länge sen sist, men det är aldrig för sent med hundar eller Mattar, hahahaha!!

Om allt går vägen, vet jag att vi kommer långt för hon har drivet, gäller bara för mig att trycka på rätt knappar...

Börja om från början med nya bra metoder...JAPP!!!

Nu gjorde hon det igen LADY, de sover alla tre som klubbade  på sängen, speciellt Olivia, då Börjar Lady yla som om hon vore en varg på savannen och sen somnar hon om igen, Har hon saknat Olivia, så att hon ska samla flocken eller drömt något?? Jag undrar i sånna fall vad??skulle gäna vilja vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Petra och Näckrosorna