fredag 2 september 2011

Lady.Sophia och jag ute i spåret...

Måste berömma dem båda två, när vi gick uppe på slingan, trodde att slingan en fredag vid 19, skulle vara öde och tom, men icke. Så fort de kom en löpare, så kom de och vi satt och tittade på löparen till denne sprungit förbi, så duktiga var de!!

Nu är det ju jag och mina ljusa tjejer, som är ute och motionerar, då Olivia blivit för tung för att kunna följa med. Vi hittade även trattisar och lite vanliga godingar, som ska bli till kantarellmackor i kväll..

Härligt väder och en härlig tur hade vi..



TREVLIG HELG!!!

2 kommentarer:

  1. Fanny på North Bend2 september 2011 kl. 20:49

    Duktiga flickor!
    Skall bli sååå skoj i morgon! Är glad jag bara har hand om kökssysslorna.
    Har tittat på Jennas bilder, jättefina! Klem

    SvaraRadera
  2. Petra och Näckkrosorna2 september 2011 kl. 21:05

    Jag tycker oxå det ska bli ett äventyr, ses vid 8.00

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna