torsdag 2 juni 2011

Ute dagar i trädgården..agillity för Sophia...

Olivia blöt från topp till tå, hon älskar att bada och springer efter vattenspridaren så mycket hon kan..Jag ska leta upp och köpa en bassaäng till hundarna..
Mamma Lady och Dotter Sophia..

Bus bus...



Clara har hittat sin plats..

hos matte oxå..

I dag har jag och Sophia varit på agillity igen och det var lika skoj igen, men träningen har inte hunnits med, då valparna tar sin del och de har veterinärbesiktigats och sen har jag hjälpt till på min kompis, sons student denna veckan och det tog ju såklart sin tid..Så är det vissa veckor... Nu tar vi nya tag..

4 kommentarer:

  1. Fanny på North Bend2 juni 2011 kl. 22:26

    Kommer bli en härlig sommar för Dina badflickor!
    Vi är så glada o tacksamma för Din hjälp! Festen hade inte blivit så lyckad utan Dig. Du är så
    duktig o kan så mycket STORT TACK!!
    Festen var helt underbar o sååå lyckad. En fantastisk dag för G o oss alla. Behöver inte säga hur stolta vi är över fine son o över alla i vår familj o vänner o icke minst Dig! Tack än en gång, kära Petra! Nobelfesten nästa?!

    SvaraRadera
  2. Tack själv för att jag fick komma, det var jätte trevligt.

    Och all lycka till Gustaf även i framtiden, har är en klipsk kille med topp betyg!!
    grattis till honom..

    Vi ses på gatan/P

    SvaraRadera
  3. Fanny på North Bend4 juni 2011 kl. 07:45

    Japp, det lär vi väl göra. Måste ju berätta om
    hur denna dag avlöper, hihihi.Om Du inte ser mig,
    utan jag sitter inne i en mörk kammare vet Du varför.......! Då lär det inte bli fler da capo.
    Tack för berömmet som Gustaf fick! En riktig pärla som alltid har uppträtt korrekt o med värdighet. En sällsynt gåva i dessa tider, tyvärr. Stor klem!

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för er!!

    Kram

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna