måndag 4 april 2011

Helgen som var...

Har Sophia varit kursflicka och vi har passat Jax-on slyngeln, som är så gooo så. Sen har vi varit en lång härlig skogsrunda in i bushen bara, inga stigar så bara att gå precis som jag ville. Hundarna älskar det, jag med.

Jag har köpt en ny fin kamera med filmfunktion, nu ska jag bara lära mig hur man för över dessa till datorn???!!!??? Sen kommer de in...

Här väntar vi ju mest på Chanellas små rödtoppsvalpar, så vi går runt dammen och hoppar lit agillityhinder, som jag nu änligen satt upp i trädgården, skoj!!!

Sen är det ju alltid en massa pyssel, så man får sin trädgård, som man vill ha den..kratta,borsta,plantera och sätta ut möbler osv...

Såå roligt att göra, när man varit utan trädgård några år...

Nu kommer min kära mor och Zita, vi ska fika...

tjingeling...

5 kommentarer:

  1. Fanny på North Bend4 april 2011 kl. 17:41

    Så spännande med de små som snart gör entré!
    Mysigt med trädgården. Du är duktig som hinner pyssla och göra redo för sommarsäsongen!
    Winston är helt galen i att vara ute, får knappt in honom. Så skönt att bo som vi, tills tennis-
    spelarna vaknar till liv, hahaha.Det skulle jag kanske inte säga för Cloetta Grrr är ju ett stort fan av tennisspelare, hehehe!!! Hon kanske kan få jobb som boll-lisa?!

    SvaraRadera
  2. Så härligt att Winnie gillar sin fina stora trädgård!!!

    Det finns det fler som gör, grrr...

    Hehehehe

    SvaraRadera
  3. Fanny på North Bend4 april 2011 kl. 21:40

    Winnie-Pinnie hälsar att Dina sötnosar ALLTID är välkomna tiill hans trädgård!! Ju fler desto mer skoj är hans motto!
    Så mycket bättre om tjejerna kommer hit då slipper han jobba så hårt med att bryta sig ut,
    hahaha. Också slipper Y jobba med att förstärka grinden!

    SvaraRadera
  4. Vi kommer fast inte just nu, REGN och Chanel vill ej busa, kanske valpar i dag, hoppas det!!

    SvaraRadera
  5. Fanny på North Bend5 april 2011 kl. 11:00

    Hoppas de små grynen tittar ut snart!
    trist med regnet men Carlito bryr sig inte. Han var "borttappad" i trädgården länge idag.Undrar vad han pysslar med.....kanske gräver en tunnel?!
    Nej, nu skall jag fixa det sista innan det bär av till jobbet och gangstern skall till sin dagpappa o mamma. De behöver piggas upp med lite bullebus, anser Winnie-boy.
    Tänker på Chanellan o håller tummarna, klem!

    SvaraRadera

Petra och Näckrosorna